Posted by: deonlabu | September 11, 2007

Leer My Hoe Om Te Bid

Here, leer my hoe om te bid?
Ek wil so graag naby U wees.
Ek wil U ken deur gees.
Ek vra kom woon in my hart
Leer my hoe om te bid?

Ek smag na U!
Kom vervul my hart.
Op U sal ek wag.
Meer by U wil ek wees,
tyd saam U is kosbaar.

U liefde is Groot en Volmaak.
Vou my toe in liefde soos ‘n moeder
haar baba toevou in ‘n kombers,
en paai my met woorde
soet soos heuning.

Hiers ek, Here.
Gebruik my om te verkondig.
‘n Instrument is ek in U hande.
Speel U melodie van liefde deur my.

By U wil ek wees!

Vat en vorm my.
‘n Sondige mens met baie foute,
maar lief vir sy God.
Leer my die liefde vir sondaars.
Leer my Jesus se lewe aan.

Leer my hoe om te bid?
Meer met U wil ek praat.
Ek is leeg sonder U.
Kom leef binne my.
Daar is oopstaande deur vir U na my hart.
Om my te leer hoe om te bid.     

 D.Labuschagné

Lewer kommentaar

Kategorië

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

