Posted by: deonlabu | September 11, 2007

Iemand Se Strepie

Jongmense se strepie getrek in hul jonkheid.

Daar val ‘n klip in my oor
dwarsdeur my hart
en lê swaar op my gemoed.

Skielik onthou ek haar mooi glimlag
die stories wat sy vertel

Ek dink aan al haar drome
haar ervarings met die mense om haar.

Sy was nie sommer bang gewees nie
haar hart nooit ‘n geslote moordkuil nie.

‘n Ietwat onbekende bekende meisie
met baie stories na ‘n naweek

Op my eie manier het ek omgegee vir haar
al het ek haar nooit goed geken nie.

Die klaskamer sal ook nie dieselfde wees
sonder haar gespreke met die registeronderwyser nie.

Vrydag was haar strepie getrek en ‘n sout druppel water rol oor my hart wang.

Haar doel is bereik.
Genees van ‘n gebroke wêreld
Gespaar van die  hartseer en pyn van die lewe

Ek wil sien waar sy nou is…
Die mooiste plek wat ‘n mens in die lewe kan kry,
‘n plek met baie vreugde en baie om oor te lag!

En die beste van alles, sy’s by dié Een wat ons almal se strepie trek.    

 D.Labuschagné

Opgedra aan Charisna Pretorius wat op 2 September 05
oorlede is in ‘n motor ongeluk.
 


Responses

  1. hoe kan ek as mens deel in hierdie weblog


Lewer kommentaar

Kategorieë

