Posted by: deonlabu | September 11, 2007

Hy Is…

Hy is my boodskapper in die oggend
wat my die goeie nuus bring van ‘n nuwe dag

Hy is my navigator as ek skool toe gaan
wat my beskerm op die pad

Hy is my eksaminator
wat my help in die eksamenlokaal

Hy is my vriend pouse
as ek iemand nodig het om te praat

Hy is my adviseur
as ek vas gevang word tussen twee keuses

Hy is my onderwyser wat my
deursettingsvermoë gee in die wiskunde klas

Hy is my vertrooster
as ek slegte nuus ontvang oor ‘n toets

Hy is my Verlosser
as ek in my gedagtes sondig teen iemand

Hy is my nommer een ondersteuner
op die sportveld

Hy is my oubout
as ek by die huis kom

Hy is my Pa
as ek om hulp vra

Hy is my kok
as ek honger is en Hy voed my deur sy Woord en brood

Maar as ek in my binnekamer is,
is hy my God.
Die Een wat ek lief het.

D.Labuschagné


Responses

  1. Dankie vir die mooi gediggies dit het help my baie in moeilike omstandighede.


Lewer kommentaar

Kategorieë

